Treść: | ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Miękini, 55-330 Miękinia
zaprasza do złożenia ofert na:
zakup ciągnika z osprzętem wraz z dostawą do siedziby ZUK Sp. z o.o. w Miękini, przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu oraz BHP pracy.
2. Przedmiot zamówienia:
- silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, min. pojemność skokowa 1100 cm3,
- poj. zbiornika paliwa min. 20 litrów
- skrzynia przekładniowa hydrostatyczna
- układ kierowniczy hydrostatyczny
- blokada układu różnicowego
- regulacja pozycyjna podnośnika hydraulicznego
- wydajność pompy hydraulicznej min. 23 l/min
- trzypunktowy układ zawieszenia
- min. udźwig w poziomie na końcach cięgieł dolnych 650 kg.
- tylni wałek odbioru mocy
- środkowy ( międzyosiowy) wałek odbioru mocy
- max. szerokość całkowita (rozstaw kół na zewnątrz ) – 1150 mm
- przedni TUZ z wyjściami hydraulicznymi z tyłu i przodu ciągnika ( sterowanie joystickiem )
- doczepiany pług odśnieżny o szer. min. 1,2 m i max. 1,5 m – sterowanie hydrauliczne, ustawienie l/p
- kosiarka do trawy mocowana do tylnego zawieszenia, 3 noże, min. szerokość robocza 115 cm, możliwość regulacji wysokości cięcia, wyrzut boczny i tylni
- posypywarka doczepiana o ładowności min. 275 kg, pojemności zbiornika min 0,25 m3, min. szerokość robocza od 1 do 6 m
- bezpłatny pierwszy przegląd,
- sprzęt posiadający przepisami prawa odpowiednie przeglądy, dopuszczenia, atesty i certyfikaty,
3. Termin realizacji zamówienia: 21 dni.
4. Okres gwarancji: min. 24 miesięcy
5. Miejsce i termin złożenia oferty: ZUK Sp. Z o.o. w Miękinia, ul. Willowa 18, 55-330 Miękinia –30.01.2015, godz. 15:00
6. Termin oceny ofert: 02.02.2015, godz. 9:00
7. Warunki płatności: przelew w terminie 30 dni od otrzymania faktury VAT oraz protokołu odbioru sprzętu zgodnego ze specyfikacją.
8. Osoba upoważniona do kontaktu: Bogdan Wilczak – tel. 605-613-835
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej w języku polskim.
10. Treść oferty:
10.1 Nazwa wykonawcy: ………............................................................................................................
10.2 Adres wykonawcy: ………..............................................................................................................
10.3 NIP ……......................................
10.4 Regon ………......................................
10.5 Nr rachunku bankowego: …….............................................................................................................
10.6 Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto: ………………………… zł. ( słownie złotych:
……………………………………………………………………………..................................)
Podatek VAT: ………………………… zł. ( słownie złotych:
………………………………………………………………......................................…………)
Cenę brutto: . ………………………… zł. ( słownie złotych:
………………………………………………………………….......................................………)
10.7 Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
10.8 Termin realizacji zamówienia: ……................................................
10.9 Okres gwarancji: ……….................................................
10.10 Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ………...................................................
10.11 Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
Dnia …………….......…. Podpis wykonawcy wraz z pieczątką
|