Oficjalny portal Zakładu Usług Komunalnych w Miękini

eBOK
Przejdź do: Mapa serwisu
Przejdź do: Wersja klasyczna serwisu
Przejdź do: RSS

Wyszukiwarka


Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Drukuj
powrót

Aktualności


Menu lewe

Oświadczenie w sprawie braku wody w Lutyni

7 marca 2024
Dementując kolejne nieprawdziwe informacje, jakie pojawiają się mediach społecznościowych, a będące pokłosiem kampanii wyborczej, odnoszące się do braku wody w Lutyni, Zakład Usług Komunalnych w Miękini oświadcza, że do wymienionego obszaru Spółka dostarcza wodę z wykorzystaniem dwóch stacji: zarówno nowo wybudowanej Stacji Uzdatniania Wody w Kadłubie jak i z wykorzystaniem SUW Lutynia.
Niezgodne z prawdą są stwierdzenia, że brak wody spowodowany jest działalnością zakładów produkcyjnych, jak również bezpodstawne są hasła co do braku wody oraz obniżonego ciśnienia w instalacjach mieszkańców Lutyni. Jednostkowe spadki czy przerwy w ciągłości dostaw wody stanowią skutek nagłych i zwykle spowodowanych przyczynami zewnętrznymi - awarii na sieci lub są efektem nieautoryzowanych przez Spółkę działań osób trzecich ingerujących w ciągłość dostaw wody. Oświadczam, że Spółka w pierwszej kolejności dba o zabezpieczenie ciągłości dostaw wody dla mieszkańców gminy. Jak również, że aktualnie pracujący SUW Kadłub posiada rezerwy w wysokości połowy wydajności aktualnej pracy stacji. W przypadku wątpliwości co do przyczyn przerw w ciągłości dostaw wody Zarząd Spółki zaprasza zarówno mieszkańców, jak i kandydatów na burmistrza do bezpośredniego kontaktu celem uzyskania informacji zgodnych z prawdą, w miejsce wprowadzania w błąd opinii publicznej. Zarząd Spółki stanowczo sprzeciwia się rozpowszechnianiu zniekształconych informacji wśród mieszkańców dotyczących ciągłości dostaw wody uderzających wprost w prawidłowość funkcjonowania Spółki.


Stopka